lördag 2 februari 2013

Veckan som varit

Det har inte hänt något särskilt i veckan, den har bestått av studier för min del, och såklart en hel massa marsvinspyssel. Storstädat ur buren har jag gjort, och det är ju så härligt när allt är nytt och fräscht, till och med jag upplever den där sköna känslan av renhet haha! En hel del fix som kloklipp, vägning och lite trimning av Algot. Mycket mys och golvspring har det varit också :)

Idag är det lördag och en riktigt slapp dag. Har gjort det bekvämt för mig i soffan och ska snart äta en rejäl sallad med allt det gottaste i världen - avokado, kräftstjärtar, pasta, räkor, majs.. *drömmer mig bort*  Inte helt fel! 

Ikväll ska jag börja läsa nästa kursbok och marsvinsmysa.

Här ligger Frans och väntar på att jag ska städa klart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar