torsdag 20 december 2012

Hemma-zoo

Fick idag besök av min kära mamma som över jul och nyår drar iväg till Thailand. Detta innebär att jag, förste hundvakt, självklart tog emot monsterhundarna Dino och Diesel. Mammas två underbara briardgrabbar som jag saknar så jäkligt sen jag flyttade hemifrån (Tre år sedan nu, jösses!). Svinen verkar inte överlyckliga utan sitter i skrivande stund och surar i nya garaget. De här två håriga, stora stjärnorna ska vara på besök i två veckor och det är supermysigt att ha dem här, men de är överallt. Jag bor i en lite större etta med vardagsrum, hall & kök men det blev plötsligt mindre. Nu är det sex djur och jag :) MYS! 
Vi var tidigare på en sån där riktigt härligt lång promenad och nu trängs vi med tända ljus och gosmusik i köket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar