tisdag 18 december 2012

Man ska inte ropa hej, men HEJ!

Nedsjunken i soffan med en sån där lättnad man bara kan ha när man har skrivit en salstenta. Mosig i huvudet efter all tankeverksamhet och tom eftersom jag skrev allt jag lärt mig. Gav bort det och hoppas på ett "G" på pappret jag lämnade in. Konstigt hur det där fungerar egentligen, man arbetar nästan livet ur sig, gråter blod och tårar, för att någon jeppe som skrivit en avhandling för 15 år sedan ska skriva bokstaven "G" på mitt papper. Om någon av mina lärare mot all förmodan skulle vara marsvinsintresserad och hitta denna blogg och läsa detta, ta det med en nypa salt, jag ser upp till er. Det var bara en fundering över systemet och funderingar är bra. Jag tror hur som haver att jag kammar hem poängen. Så HEJ!
   Tog upp Malte för lite efter-lunch-mys, resulterade i att han fastnade i min socka och inte förstod att han skulle backa ut. Jag tänkte först att jag skulle klippa upp sockan men jag har fått den av min mormor så jag fick lirka ut honom istället. Jag tror inte att Malte var glad, han kissade på min soffa. Det gjorde inte så mycket, inte idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar