lördag 22 december 2012

Ork finns för att måla

Ännu en lat fredag. Jag har efter höstens pluggande tappat bort den roliga delen av mig själv lite. Den delen som har idéer, ork och gärna hittar på allt möjligt jäkla roligt. Men nu orkar jag bara inte och jag känner inte alls igen mig, gillar inte. Psykiskt trött och hoppas att det går över någorlunda snart.
Har idag snurrat runt på stan med Erika och Millan, plockade med mig målarfärg, nyårsklänning och en alldeles för dyr parfym. Det bästa av dessa var målarfärgen, jag och Erika svängde ihop tacos och satte oss sedan och målade alla brädor som mamma och jag var iväg och köpte igår. För här ska det byggas ut marsvinsbur! :) Grabbarna har 200x80 cm men nu blir det en liten bit till, ett L-format hem. Lägger ut bild nästa vecka när det är klart. Och varför denna utbyggnad? Jo, för nästa vecka får vi tillökning här hemma! Var ute på en lång promenad med Dino och Diesel ikväll, skönt att bara knata.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar