måndag 17 december 2012

Mental förberedelse

Sysselsättning såhär en måndagkväll; mental förberedelse inför salstentan i kvantitativ metod och statistik imorgon bitti. Jag är allt annat än ett mattehuvud, det finns ingenting logiskt i det som sägs vara logik. Jag vill så gärna och jag försöker, men matematik och jag kommer nog aldrig att bli nära vänner. Vi bara hälsar på varandra sådär ibland.. När vi måste. Ska i alla fall, när jag anser mig förtjänt av det (snart..), byta ut glaset mot en gris och alla papper mot ett avsnitt Greys Anatomy.


2 kommentarer:

  1. Fy, det ser inte roligt ut! Hoppas att det går bra på tentan! Jag tänkte faktiskt själv sätta mig och kolla på ett avsnitt av Greys Anatomy nu, som belöning för dagens plugg. ;) Har du sett de senaste avsnitten?

    SvaraRadera
  2. Tack! Man ska inte ropa hej men jag tror att jag skramlar ihop till ett godkänt resultat, vilket känns faaantastiskt! Åh, det gjorde du rätt i! Nej, jag har tittat om alla säsonger och ska börja på 8 nu, har inte sett de nyaste :D

    SvaraRadera