lördag 22 december 2012

Mer tid till svin

Jag känner att hundarna tar sån plats (inte bara fysisk hehe) och att min tid med grispojkarna inte räcker till. Har ställt upp ett staket framför bokhylleburen och att plocka fram grejer ur stora marsvinsskåpet, lyfta över allt och placera sig innanför det där staketet med hundarna flåsandes över axeln, är inte sådär jättemysigt. Grisarna är dessutom inte superförtjusta i Dino och Diesel, de tycker att de är väldigt jobbiga och läskiga. Nu har ju hundarna bara varit här i två dagar men de ska ju stanna ett tag till, så jag får dela upp min tid lite bättre känner jag. Det är annars så lätt att bara plocka upp en gris, slänga till dem lite gotte eller klippa en klo eller två när det behövs. Jag gillar inte alls det där staketet som skiljer mig från svinen. 
   Imorgon fyller en fantastisk pojkvän år, bästa bästa Simon. Då blir det tårta, dock vet jag inte om jag föredrar att han köper en än att han bakar en egen vilket han sa att han skulle göra. HAH! (Som om jag är kräsen?) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar