fredag 4 januari 2013

Algot på bild

Jag har nu fått in bilder på datorn via telefonen, så nu slänger jag upp två bilder på Erikas skruttbebis Algot. Han har ju bott här i ca. 2 veckor och det fungerar jättefint mellan pojkarna. Elliot är väl den som tagit rollen som mentor, och jag tycker väl att han tillrättavisar och mopsar sig ibland lite i onödan men samtidigt är Algot lite uppnosig ibland så det är bara bra. Är väldigt tacksam för ett självsäkert svin som är nyfiken och modig, det hade varit mindre bra om en liten pojke hade varit osäker bland "storebröderna". Detta ska gå, *peppar peppar* :) Algot kommer i alla fall från High Hat's i Huddinge med uppfödarnamn Irco Marco. En fantastiskt mysig liten rexpojke som fortfarande doftar bebis och hö! <3



2 kommentarer:

  1. Åhh, vilken sötnos! :-) Jag själv hade aldrig vågat mig på en "kvartett", men har man utrymme(vilket det verkligen ser ut som att du har!), nödlösningar och mod så. Håller tummarna för att det går vägen nu!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, Louise! :D

    SvaraRadera