lördag 19 januari 2013

Angående Frans frisyr

Jag skulle vilja skriva något om Frans. Rättning: Frans päls.
Frans päls lever sitt egna lilla liv och det är nästan så att man kan tro att han smyger ut om dagarna när jag inte märker och slinker iväg till frisören. En riktigt dålig, outbildad frisör som inte har en aning om vad den gör. Och Frans kommer dit utan någon tanke eller förklaring vad han vill utan lämnar sitt hår i frisörens händer. Sen går det käpprätt, liksom. Jag börjar faktiskt undra. För Frans frisyr är verkligen inte ok, haha! :'
Det ser ut som att det är klippt i etapp (och jag har endast klippt på längden men det andra har inte vuxit ner än) och slingat i orange. Nästan som när en blondin vill slinga sig och så går det inte som man tänkt sig (guilty). Nu börjar det i och för sig ta sig även om det inte syns på denna bild, men slingorna börjar sakta men säkert försvinna och färgen blir allt jämnare. Han är ju otroligt charmig och vackrast i världen, min Frans. Men jag kan ju inte påstå att frippan är något att hurra över. Älskade.





1 kommentar: